Klachtenformulier

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

Wij stellen het op prijs wanneer u, als u ontevreden bent, dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. 

U kunt ons altijd bellen over een klacht maar u kunt ook het onderstaande klachtenformulier invullen. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en zullen contact met u opnemen om hierover te praten als u dat wenst. We zullen u dan ook informeren hoe wij uw klacht af zullen handelen.

Is het lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken  met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen in de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229191.

Als u er met ons en met de bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patienten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie over de klachtafhandeling en de onafhankelijke geschilleninstantie kunt u vinden bij www.skge.nl

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.